« 4/5(土)セビージャ3日目 | Main | I'm yours/Jason Mraz »

2008.05.20

ぼくらが旅に出る理由

同世代くらいの方はタイトルを見てオザケンの曲だ!とわかってくださる方も多いと思いますが
今日はこの曲がカバーされている安藤裕子さんのアルバムの話。
安藤さんの曲は昔から聞いていたんだけれど最近旅行中により聞くようになって当然アルバムも買うつもりだったのだけれど
この曲が入ってるとはさっきまでしらなくてRhymester 宇多丸さんのblogを見て知ったという、、、(笑)

それでどんな仕上げになっているのだろうと思ってちょっと試聴してみたら直球ど真ん中でした。
さらにスカパラの茂木さんがゲストボーカルという素敵さ。

-ぼくらの住むこの世界では旅に出る理由があり誰もみな手をふってしばし別れる-

あー旅に行きたくなってきた。実は次の行き先は決めているけれど。その話はまた後ほど。

|

« 4/5(土)セビージャ3日目 | Main | I'm yours/Jason Mraz »

Comments

Hi there! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog. Is it very difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking about creating my own but I'm not sure where to start. Do you have any tips or suggestions? With thanks

Posted by: free music downloads | 2014.08.19 at 05:41 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/17017/41270705

Listed below are links to weblogs that reference ぼくらが旅に出る理由:

« 4/5(土)セビージャ3日目 | Main | I'm yours/Jason Mraz »